reklama

Učiť sa, učiť sa a učiť sa

Toto je jeden z mnohých výrokov vodcu komunistickej revolúcie, ktoré sme sa 40 rokov museli v škole učiť. Myslite si o mne čo chcete, ale niečo na tomto výrokzu predsa len bude. Presvedčil som sa o tom minulý Pondelok, keď som sa rozhodol, ísť na prednášku, ktorú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

organizoval kozervatívny inšitút s významným americkým filozofom, teológom a politikom p. M. Nowakom. Plný očakávania vstupujem do prednáškovej haly hotela Tatra, sadám si na stoličku, a keďže sú už voľné len zadné stoličky pre neprihlásených hostí sedím vzadu. Čas pred prednáškou trávim čítaním konzervatívnych listov. Skoro na minútu presne prichádza M.Nowak, F.Šebej nás vita, stručne opíše p. Nowaka a jeho prísnos do teológie a politiky. O niekoľko minút M. Nowak začína prednášku…….. a v anglištine…Niektorí ľudia vedľa po tomto zistení odcházdajú. Ja sa tvárim , že všetkému rozumiem, ale pochopil som iba to, že p. Nowak tu už bol a že si tu našiel viacerých dobrých priateľov. Tak to nejak vyzerá, keď sa niekto poriadne neučil v škole…Socializmus a ich vodcov som nikdy nemal obvlášť v láske, ale výnimočne musím dať Leninovi za pravdu – učiť sa učiť sa a učiť sa !! Po polhodine prednášky som to už nevydržal ani ja, a troška sklamaný odchádzam. Ale predsa som si niečo pozitívne s tejto prednášky odniesol – bez štúdia jazykov to už v dnešnom svete jednoducho nepôjde. Atak som sa prihlásil na kurz anglického jazyka, a dúfam, že keď pride p. M.Nowak na Slovensko nabudúce, budem môcť si jeho prednášku vychutnať. How are you? I´m well!

Rafael Ambros

Rafael Ambros

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Rafael Ambros, mám 27 rokov, momentálne pol roka žíjuci v našom hlavno meste. Verím, že budem svojimi článkami obohacovať ľudí okolo seba a tak vnašať optimizmus a radosť do života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu